Welkom Zorggroep Elde Maasduinen,

Wij zijn Talmon. Een smart video agency dat je aantoonbaar laat scoren met video marketing
Wat maakt onze video’s smart? Ze zijn slim geproduceerd, voor de juiste kanalen, formaten en marketing- en sales toepassingen. Daarnaast is Talmon expert op het gebied van personalized- & dynamic video en public storytelling. Om er zo voor te kunnen zorgen dat jouw video's zo persoonlijk en relevant mogelijk zijn voor de doelgroep. Voor meer engagement en betere conversie. Overal in de customer journey!

Hartelijke groet,

Ab Talmon, directeur

WAT IS ONLINE STORYTELLING?

Online storytelling is de meest effectieve manier om jouw boodschap over te brengen. Beeld trekt sneller de aandacht dan alleen tekst en blijft beter hangen. Een goed verhaal zorgt namelijk voor een onuitwisbare indruk. Dat wil jij toch ook?

Video is het krachtigste medium om echt in contact te komen met klanten en de soorten gepersonaliseerde ervaringen te leveren waaraan zij gewend zijn geraakt. 
Je wilt zichtbaarheid creëren voor je merk, dienst of product.
Je wilt gericht je doelgroep kunnen bereiken. Je wilt je onderscheiden, je doelgroep aan je binden en ze bewegen tot actie. Je wilt je traffic vergroten, hogere CTR-scores etc.
Dan kun je niet meer om online video en online storytelling heen.

Bekijk de video "Wat is online storytelling?

De basis is altijd een goed verhaal dat consequent wordt verteld in alle media en over alle kanalen. Off-line én online.
Zo worden er tegenwoordig 1200% meer video’s dan stilstaand beeld gedeeld op social media, en gebruikt 87% van de online marketeers videocontent. Video marketing is het structureel, over een langere periode, inzetten van online video. Een goede videomarketing strategie opzetten is dus van essentieel belang en betaalbaar als je het ‘smart’ bedenkt en produceert.
Talmon lost dit soort vraagstukken doeltreffend en resultaatgericht op voor zijn klanten. Uiteraard met slimme techniek (van onze partner StoryTEQ of de bestaande infrastructuur van de klant), maar zeker ook door mee te denken over de content zelf en de slimme productie ervan. Want video is vandaag de dag veel meer dan een keer één video afleveren. Een goede video wordt veel bekeken, gedeeld en levert meetbaar positieve resultaten op tegen relatief lage kosten.

case study HWW Zorg

Bekijk hieronder de moodfilm van sectorgenoot HWW Zorg uit Den Haag. Weliswaar al in 2013 gemaakt, maar nog prima als voorbeeld voor de vertaling van de missie-visie naar een "film verhaal". Aanvankelijk voor de interne lancering van deze nieuwe missie, visie en kernwaarden, uiteindelijk even succesvol bij bewoners, hun familie en doorverwijzers.

De vraag van de klant
HWW Zorg is een wijkgerichte zorgorganisatie in Den Haag. Naast Zorg Thuis (wijkzorg, thuiszorg, specialistische verpleegkundige zorg, thuisbegeleiding, personenalarmering, ergotherapie thuis), biedt HWW Zorg Verzorgd Wonen in woonzorgcentra en verpleeghuizen, dagbehandeling/-verzorging en cursussen. Om het (gewenste) imago en de uitstraling van HWW Zorg goed neer te zetten en een boost te geven heeft HWW Zorg Talmon (in 2013) gevraagd om een moodfilm te maken. Want hoe breng je dit warme gevoel van HWW Zorg over op medewerkers?

Onze oplossing
Inspelen op het gevoel. Een moodfilm die met gevoel ingaat op de specifieke kenmerken van de organisatie, de relatie tussen cliënt – verzorgers – familieleden, mantelzorgers en natuurlijk de stad Den Haag. Dit is het verhaal van HWW Zorg, een organisatie waar men trots op kan zijn! Niet alleen voor intern gebruik, maar even zo goed voor externe doelgroepen als cliënten en bewoners, hun familieden en professionele ’voorschrijvers’.

Het resultaat
Talmon heeft een moodfilm opgeleverd waarbij het warme HWW-gevoel centraal staat. Een film waar iedereen zich in kan herkennen en mee wil identificeren. De film is met veel enthousiasme ontvangen door de medewerkers van HWW Zorg. Zij ervaarden vooral een gevoel van trots.

De film werd op donderdag 3 oktober 2013 gedraaid tijdens het Nederlands Film Festival NFF. En dat is iets om trots op te zijn!
In de Blauwe Zaal van de stadsschouwburg in Utrecht werd een bijzondere middag georganiseerd in het teken van online storytelling, waar de beste, opvallendste en mooiste (opdracht)films van het afgelopen jaar werden vertoond.

ONZE AANPAK

REACH

Eerst bedenken wij strategische oplossingen om mensen te bereiken

TOUCH

Vervolgens passen we online storytelling principes toe om mensen te raken

MOVE

Om zo te zorgen dat mensen daadwerkelijk in beweging komen

RESULT

Door continue meten en analyseren, optimaliseren wij het resultaat

Casestudies uit de Masterclass
"Video in de communicatiemix"

Hoe zet je video strategisch in? Hoe wordt het een vast onderdeel van je communicatiemix? Welke stappen kun je zetten om met behulp van data je klanten beter te informeren? En hoe krijg je de executive buy-in, want niet iedereen ziet direct de toegevoegde waarde van video. 
Onderwerpen die o.a. aan de orde komen in de NIMA Masterclass van Ab Talmon en Gustaaf Vossenaar .

Dynamic Storytelling
in 90 seconds
Wat is online storytelling?
Public Storytelling voor publieke organisaties
Samsung Valentijns > 94 miljoen views! FB (reach!)
Brunel case video 
FB/Insta

Squla case video FB/Insta/Youtube

KLM case video
CRM
Luminus case video
CRM
Van Gogh Museum
case video CRM
Heineken case video FB/Insta
Brunel - Dynamic FB / Insta / Youtube ad

Mysteryland -
personal aftermovie

Heineken Biertegoed -Dynamic FB / Insta/ Youtube ad
Porsche
Dynamic FB ad

NIEUW! Masterclass nu ook bij NIMA

Uitgelicht: Samsung - 'Valentijn'


De vraag van Samsung

Samsung wilde bewustwording creëren rond de Samsung Galaxy A-serie. Deze modellen zijn minder bekend dan het Flagship model. Voor het eerst koos Samsung voor een onconventionele aanpak in het middensegment; geen verkoopactivatie, maar een gepersonaliseerde videocampagne om de betrokkenheid te vergroten. Het doel: zoveel mogelijk gebruikers bereiken en betrekken. Dit alles moest gebeuren met zo weinig mogelijk budget.

Onze oplossing
Samsung doorbreekt grenzen en brengt mensen dichter bij elkaar. Millennials ontwikkelen zichzelf en 'doen hun eigen ding'. Maar ze zijn gevoelig en nieuwsgierig naar wat andere mensen van hen vinden. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een manier om dit te doorbreken in een gepersonaliseerd videoformaat.

In de video speelt Samsung in op populaire dating-apps en hun aantrekkingskracht. Meerdere keren per dag controleren we profielen in dating-apps en bespreken die met onze vrienden. Dit is precies wat er gebeurt in de gepersonaliseerde Valentijns videopromotie, waarin jijzelf de hoofdpersoon bent. De personalisatie in de video's zijn gebaseerd op je Facebook profiel. Hier krijgt de app je foto's, relatiestatus, leeftijd, interesses en woonplaats die vervolgens door drie knappe mannen of vrouwen worden besproken. Net als in het echte leven, maar met als enige verschil dat je mee kunt kijken.

Het resultaat
Binnen 8 dagen 94 miljoen views (!) op Facebook, zonder één Euro advertentiebudget uit te geven. Dit is voor Nederland de best scorende 'viral' aller tijden. De investering van Samsung is met een ROI van meer dan 1.000% terugverdiend als je het bereik omrekent naar advertentiewaarde.

"We hadden een mediabudget opzij gezet om de campagne op Facebook te promoten", zegt Marius Klijzing (Product Manager Mobile Samsung Nederland). "De gepersonaliseerde videocampagne is echter volledig viraal verlopen, volledig organisch. Dit is echt uniek en gaat onze stoutste dromen te boven.

Ook leverde het project 6,7 miljoen likes op en 2 miljoen 'comments'. En de verkoop van de gepromote toestellen profiteerde evenredig.

Op festivals werd de campagne onderscheiden met o.a. een Lovie Award en een gouden Effie.

AgeUK ad- How its done?

Project "Jouw leven in Zeeland"

Lees hier meer over dit project, waarbij zowel een geavanceerd online platform, live events, commercials en personal video's samen tot een geweldig resultaat hebben geleid.
Dynamische Facebook en Instagram ads (700 variaties) FB/Insta

Lineaire commercials als leadgen op Concert at Sea

Schematische weergave Personal Video in CRM


Zo kunnen video's bijv. verschillen (oneindig veel variaties) CRM