Masterclass dynamic storytelling met video

Boost je resultaten door de inzet van dynamic video in je e-mail marketing & social media (programmatic) advertising campagnes.

Iedere marketeer en communicatie professional is druk bezig om meer videocontent te produceren. Omdat het beter converteert, meer engagement oplevert en je dichter bij je doelgroep brengt. Je bent natuurlijk al overtuigd van de kracht van storytelling, er worden dus mooie verhalen verteld. Ook heb je al veel data verzameld.

Maar hoe haal jij hiermee nog meer resultaat uit je online videomarketing?  En hoe je pas je storytelling toe in een dynamische omgeving, waarbij video's automatisch verrijkt worden met behulp van data, om zo de meest relevante video per doelsegment of unieke individu te creëren?

In het kort

  • Masterclass van 14.00-16.30
  • Na afloop borrel tot 17:30
  • Maximaal 10 deelnemers
  • Kosten € 299, all in, excl. BTW
  • Eerstvolgende data & locaties:
    • di 11 februari 2020 -  Amsterdam
    • do 13 februari 2020 - Utrecht
    • do 2 april 2020 - Utrecht

Schrijf je direct in!

En wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.












di 11 feb in Amsterdamdo 13 feb in Utrechtdo 2 apr in Utrecht


Dit leer je

  • Waarom neemt het medium video zo'n enorme vlucht en hoe profiteer je maximaal van deze trend?
  • Hoe kun je met dynamic video in één week tijd 94 miljoen views op Facebook genereren? Zonder ad-spend!
  • Wat is dynamic storytelling dan precies? En wat kun je er allemaal mee?
  • Hoe je pas je storytelling toe in een dynamische omgeving?
  • Hoe zet je data succesvol in voor het dynamisch aanpassen van videocontent?
  • Hoe meet je de online resultaten van je campagnes en hoe kun je bijsturen?
  • Hoe kun je dynamic video automation het beste inrichten en implementeren?

Na afloop weet je precies hoe jij de ROI van je marketing- en/of communicatiebudget enorm kunt verbeteren. Beloofd.

"Waarom maar één video aan iedereen laten zien, als je een unieke video aan elk uniek persoon kunt laten zien?"

De masterclass is praktisch van aard en doorspekt met tientallen praktijkvoorbeelden en natuurlijk campagneresultaten van o.a. Samsung, Provincie Zeeland, KLM, TUI, Heineken, KNAB, Wehkamp, Porsche, Van Gogh Museum, ABN AMBRO, De Persgroep en Brunel. 

Aan bod komen:

  • Dynamic & public storytelling
  • Smart video production
  • Data driven video content
  • Dynamic video marketing strategy
  • Hoe wordt je persoonlijker en relevanter voor je klant
  • Aansprekende praktijkvoorbeelden en learnings